14 Ocak 2012 Cumartesi

Bim Bam BOOOM...



Evet artık benim de bir bloğum var. Aslında tasarım parçalara, yaratıcı fikirlere, özen gösterilmiş ayrıntılara, stil sahibi bütünlüklere olan merakımdan çıktı bu blog fikrim. Ben ne bir moda tasarımcısıyım, ne de bir stil danışmanı.
Bloğumda da oturup ahkam kesmeyeceğim "yok onun modası geçti asla giyilmez, onunla bu birlikte kullanılmaz, gibi gibi..." Ara ara beğendiğim parçaları, yaptığım kolajları, sevdiğim dönemleri yani benim hoşuma gidenleri paylaşacağım bana ayrılan bu minik sayfadan.
Aslında bu fikrimin gelmesindeki diğer bir etken de alışverişe olan merakımdır. Farkettim ki alışverişin sevdiğim kısmı aslında git bir elbise gör onu al kısmında bitmiyor bende, esas bundan sonrasında başlıyor. "O elbisenin beline şöyle bir şey takarım, üzerine şöyle bir şey geçiririm" fikirleri elbiseyi mağazada görünce başlayıp bir bakmışım giysi odamda bir onunla bir bununla deneyerek devam ediyor. Sonra düşündüm ki onu al, bunu al nereye kadar... Ee ozaman sadece kendim için almayayım, gördüğüm beğendiğim şeyleri alıp bunları bloğum üzerinden beğenen insanlarla paylaşayım dedim. Ama kuru kuruya giysi satmak da bana zevk vermeyeceğinden aynı zamanda vaktim elverdikçe ben olsam neyle birlikte kullanırımı da paylaşarak olayı daha eğlenceli hale getireceğim. Tabi gidip de beğendim diye bilindik markaların heryerde bulabileceğiniz parçalarını alıp burdan
satmam çok mantıklı olmayacağından yurtdışında olup da Türkiye'de olmayan markalardan yurtdışı gezilerim sırasında aldıklarımı, yine yurtiçinde her yerde bulunmayan belki küçük bir butikten, bir tasarımcıdan, bir markanın eski sezonuna ait olup alınası ama yeni sezonda bulunamayacak bir parçayı, yurtiçi veya yurtdışından aldığım vintage ürünleri paylaşacağım sizinle. Veeeee işin en güzel kısmı yapacağınız alımlarla sadece kendinizi sevindirmeyecek aynı zamanda maddi olanaksızlıklar nedeniyle okuyamayan öğrencilerimizin eğitimine de katkıda bulunacaksınız. Nasıl mı olacak? Yaptığınız alımın bir kısmını Çağdaş Yaşamı Destekleme Vakfı'na bağışlayacağım ve bağışınızı simgeleyen magnetlerinizi aldığınız ürünle birlikte size göndereceğim. 
   
And the story begins...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaaa

Yorum Gönder