5 Eylül 2012 Çarşamba

GiGi's Momiji Love

  

Evet yanlış görmüyorsunuz, momiji'nin yaratıcıları bloğumu görüp çok beğenmişler ve GiGi için de bir momiji üretmişler demek isterdim... Böyle güzel bir gelişme olmamış olsa da kendilerini pek beğendiğim momiji'lerin gigi isimli bir tasarımının olduğunu görüp ona sahip olmak da beni mutlu etmeye yetti.
 
Eve gelen gigi momiji hiç rahat durmadı, hemen evde kendi için en uygun yeri bulma çalışmalarına başladı.  
İlk göz koyduğu yer Barbie'nin yanıydı, hatta bir ara eğilip kulağıma "Ben daha güzelim dimi ama?" dedi (Kendine de çok güveniyordu). Ben de yalan söylememek için "Senin bir kere bir tarzın var, hem senin yüreğin güzel be gigicim" deyiverdim:)
 
 
Sanırım rekabet çok hoşuna gitmemiş olmalı ki soluğu kendinden de küçük mavi minik şirinlerin yanında almış.
 
 
Müziğe olan tutkusu ise bambaşka, kulağındaki ipod bile ona yetmedi, hemen yanı başındaki plak çalar yeni durağıydı.
 
 
Bir ara da sudokuna merak saldı...
 
 
Onu en son gördüğüm yer ise policreatures'ın (polimer kilden yaptığım minik yaratıklar) yanıydı. Çok yorulmuş olmalıki en son durağı burası oldu:)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder