5 Eylül 2012 Çarşamba

Yeni Sezonun Trendlerinden - Uzun Eldiven ve Kolsuz Ceket



Bloğumun ilk yazısında da belirttiğim gibi bir moda tasarımcısı gözüyle olmasa da daha amatör bir ruhla belki birilerine ilham olur diye ve tabi bir de yazmayı çok sevdiğim için (kendi bloğumun moda editörü olarak:)) bu şekilde ara ara sezonun beğendiğim trend parçalarına ve nelerle nasıl birlikte kullanılabileceğine yer vermeye devam ediyorum. Buarada tasarım kısmı ile ilgili de bazı gelişmeler olmak üzere, gerçekleşince onu da paylaşırım:)
 
Evet hemen konumuza dönüyorum, bugünkü konuklarımızdan biri bilekten dirseğe hatta daha da üzerine kadar uzanan uzuuuun eldivenler. Ben kendilerini çok seviyorum. Bu yıl uzadıkça uzamışlar ve mağazalarda bizi bekliyorlarmış.
 
 
Tarihte kimi zaman korunmak, kimi zaman sosyal sınıf göstergesi, kimi zaman aşk ve hatta düelloya davet olarak kullanılan eldivenler bana hep çok zarif görünmüşlerdir. 
 
 
Bu sezon kolsuz ceketler de sahnede yerini aldı. Önceki sezonlardan farklı olarak kolsuz ceketlerimizi uzun kollularla değil de yine kendileri gibi kolsuz bluzlerle birlikte kullanıyoruz. Hal böyle olunca sezonun ker iki trendini kombinleyip ortaya güzel birliktelikler çıkarmak da bize kalıyor.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder