9 Ekim 2012 Salı

Yeni Sezonun Trendlerinden - Kocaman Kolyeler



Aksesuarlar bence bir kadının stilini en güzel yansıtan, kendileri küçük olsa da etkisi büyük olan detaylardandır. Nasılki bir erkeğin tarzını anlamak için ayakkabılarına bakmak yeterliyse (yani ben genelde öyle yaparım:) ), aynı durumu kadın - aksesuar ikilisine de uyarlayabiliriz.

Farkındaysanız son senelerde aksesuar akımları kimi zaman giysi trendlerinin de önüne geçer oldu, mesela hepinizin de duyduğu arm-party çılgınlığı özellikle geçtiğimiz yazın en çok uygulanılan trendlerindendi. Evet belki bu sadece son yıllara özgü bir durum değil, aksesuar her zaman hit parçalardan oldu diyebilirsiniz, hatta bundan 6-7 yıl öncesine dönüp isimli kolyeleri ve bu trendin ne kadar çok insana ulaştığını hatırlatabilirsiniz ki ben o trendi hiiiç hatırlamak bile istemiyorum. Neyseki ben de o hataya kapılıp bir moda kurbanı olmamıştım, huuuuhhh:)

Böyle bir şey çok da fena olmazmış ;P

 
Aslında takıları kimi zaman, giysilerle göstermeye cesaret edemediğimiz iç dünyamızı yansıtmak için de kullandığımızı düşünmüyor değilim. Yani mesela, mutluluktan uçup kendimizi prenses gibi hissediyorken hangimiz bir Nil Karaibrahimgil kılığında sokağa çıkmaya cesaret edebilirki. Böyle bir durumda, saçımıza konduracağımız ışıltılı bir taç, hatta Marie Antoinette tarzında pembelerin, çiçeklerin ağırlıkta olduğu abartılı kolye veya küpeler, ruh halimizin dışa vurumu için imdadımıza yetişebilir.
 


Ünlü moda evlerinin şovları, moda haftaları boyunca sokaklarda gördüğümüz trend setterlar veya mağazaların aksesuar raflarının da habercisi olduğu üzere bu sonbahar - kış sezonu boyunlarımıza ağır yükler biniyor çünkü kolyeler büyüdükçe büyümüş ve adeta "More is more" diye bağırıyorlar.

 

 
 
 
 
 
Ref. Fotoğraflar Tommy Ton, Phil Oh ve Elle UK'ye aittir. 
 
Önceden bu tarz büyük kolyeler sanırım biraz abartılı olduğu için çoğunlukla bir düğün, bir davet gibi özel bir neden için beklerlerdi takı çekmecelerimizde. Şimdiyse vakit onların vakti:) Hiç bir neden olmadan bir bluzun, hatta bir sweatshirtün üzerinde, hem de gece-gündüz ayırdetmeksizin kullanabiliriz. Ben bu akımı çok sevdim. Eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız mutlaka bir Zara'ya bakın derim, gerçekten çok zevkli parçalar üretmişler.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder