2 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni...


Yeni şeyleri çok severim; yeni bir defter, yeni bir giysi, yeni bir dergi, yeni bir mum... Bu liste uzar gider. Bazıları yenilerini hemen kullanmaya kıyamaz, sonraya bırakır. Bense hiç onlardan olamamışımdır, yeni bir giysiyse alınan hemen ertesi gün üzerimdedir, yeni bir mumsa hemen eve gider gitmez yakılır. Söz konusu yeni bir yılsa o apayrı sevilir çünkü yeni bir yıl demek yeni hayaller, o hayallere ulaşmak için konulan yeni hedefler ve hepsini düşününce karında uçuşan kelebekler yani yeni heyecanlar demektir. Yenilerimi kullanma konusunda ne kadar hızlıysam, yeni yılla gelen yeni hayallerimi gerçekleştirmek için harekete geçme konusunda da bir o kadar heyecanlı oluyorum.

Her yeni bir yılın gelişi bir yılı da geride bırakmak olduğundan o yılın enlerini çıkarmak, neler yaşamışız sıralamak da bir o kadar kaçınılmazdır. Sanırım hayatı daha güzel yaşayabilmek adına ben, çoğunlukla bardağın dolu tarafını görenlerdenim, belki de bu yüzden her geçirdiğim yılın daha çok güzel taraflarını görüyorum. 2012'nin bana getirdiği güzelliklerden biri ise bu bloğu açmak, kendi dünyamdan, kendi beğenilerimden bir parça sizlerle paylaşmak oldu. Yine 2012'de belki insanlık için küçük ama kendim için büyük bir adım attım ve büyük bir hayalimi gerçekleştirmek için gündelik hayat döngüsünün içinden çıkıp harekete geçtim, yakında sonuçlarını sizlerle paylaşacağım.

Hala elim 2013 yazmaya alışamamış olsa da evet 2013 geldi, hem kendim hem de sizler için bu yılın mutlu musmutlu bir yıl olmasını diliyorum çünkü inanıyorum ki insan sağlıklıysa, huzurluysa, seviyorsa, seviliyorsa, başarıyorsa, hayalleri gerçekleşiyorsa ve tüm bunlar gerçekleşirken etrafında paylaşabileceği birileri varsa ondan mutlusu yoktur!


New...
I like new thıngs; a new notebook, new clothes, new mag, a new candle... I can add lots of things to this list. Some people don't want to use their new ones immediately, they keep them for future. I'm not that kind ever; if they are new clothes, you can see me wearing them the next day immediately, if it's a new candle, it's lighted as soon as I go home. If it's a new year, it's liked completely different because a new year means new dreams, new goals to approach that dreams and new enthusiasm. I become excited to get moving for the new dreams of the new year as how I'm quick to use my new things.

As a new year coming also means that a year is ending, it's a classic to write down the best of the year, list what we have done. Maybe to enjoy the life, I usually see the glass as half-full, therefore I see the most beautifull parts of the ended year. One of the best things that I did in year 2012 is to start to write this blog and share some parts of my world with you. In 2012, I also achieved one small step for mankind but one giant leap for myself and I got moving to approach my big dream. I will inform you with outcome as soon as possible.

I wish a very very happy new year for myself and you because I believe that if a person is healthy, peaceful, loves and loved, successful, approaching his/her dreams and there are people around him/her to share these, she/he is the happiest one ever.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder