21 Nisan 2013 Pazar

Veeee gigi|armario Kapılarını Açar :)




Eveeeett, bir süredir sinyallerini verdiğim süreç sonuçlandı ve “gigi|armario” www.gigidukkan.com online alışveriş mağazamı açmış bulunmaktayımJ 

Her şey yaklaşık 1 yıl önce kendime ne kadar güzel bir işim olsa da ve yaptığım işi seviyor gibi görünsem de aslında hayallerimin daha farklı olduğunu itiraf etmemle başladı. Aslında yapmak istediğim; sıfırdan bir şeyler yaratıp, her detayıyla kendimin ilgileneceği ve sürdürülebilirliği için uğraşacağım, yaratıcılığımı içine daha fazla katabileceğim bir iş yaratmaktı. 5 yılda işimde kazandığım deneyimleri, işimde sahip olduğum olanakları bırakma kararını alma ve uygulamaya geçmek çok kolay olmasa da - hayaller gerçekleştirmek içindir - diyerek o zor kararı verdim. Aylardır şirketin kurulumu, marka süreci, sitenin görsel ve yazılım tasarımının yapılması, ürün tedarikçilerinin bulunması, … vb. katettiğim tüm süreçlerde farklı bir sürü problemlerle boğuşmak, uzun saatler boyunca çalışmak zorunda kalmış olsam da bu kararımdan dolayı hiç pişmanlık duymadığımı söylemek isterim. O zorluklar sevilen iş için olduğunda sadece anlık kızgınlıklar yaratabiliyormuşJ Ayrıca, bu süreçte şunu farkettim ki ne güzel dostluklar-arkadaşlıklar kurmuşum ki farklı alanlarda sahip oldukları bilgi ve birikimlerle ihtiyaç duyduğum her an bana destek oldular, hepsine çok teşekkür ediyorum. 

Şuan hayalimin bir parçasını gerçekleştirmiş ve sizlerle paylaşıyor olmaktan dolayı çok heyecanlıyım. Fikirleriniz, eleştirileriniz benim için çok değerli, lütfen her zaman paylaşın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder